نوع فایل:ورد قابل ویرایش

تعداد صفحه:26

دانلود و خرید به صورت آنلاین

پشتیبانی در صورت هر گونه مشکل

فهرست مطالب

چكيده 6

توصیف وضع موجود. 7

گردآوری اطلاعات( شواهد1) 7

يافته هاي علمي: 9

عوامل دخیل در شکل گیری ارتباط: 9

موانع ارتباط: 10

رشد اجتماعی نوجوان: 11

وي‍‍ژگي هاي نوجواني كه به قدر كافي از محبت بهره مند بوده است: 11

ويژگي هاي نوجواني كه از محبت محروم بوده : 12

علل عدم تعامل يافتگي نوجوان: 12

محيط هاي نا مساعد خانوادگي: 13

پيشينه: 15

1-بررسي رابطه كژ رفتاري هاي اخلاقي-اجتماعي.. 15

محقق : سيامك مهابادي.. 15

خلاصه  یا فته ها ی پیشینه: 15

نتايج ويافته هاي اين تحقيق به شرح ذيل مي باشد : 16

پيشنهادها : 17

نتايج تحقيق : 25

پيشنهادات : 26

منابع. 28

 

 

چكيده

امروز، در نقاط مختلف دنيا، افراد زيادي از اختلالات اجتماعي رنج مي‌برند و بيماري‌هايي چون افسردگي، اضطراب، پرخاشگري همچون بيماري سرماخوردگي روز به روز شايع‌تر گشته، سلامت اجتماعي افراد را به خطر افكنده است. اختلالات اجتماعي فرصت زندگي مفيد و سالم را از افراد گرفته و عملكردهاي رفتاري آنان را دگرگون ساخته و زندگي را چون كلافي سردرگم ساخته است و افراد معني زندگي را به درستي درك نمي‌كنند. ازآنجا كه هر معلولي از علتي نشأت مي‌گيرد پس عدم سلامت اجتماعي نيز داراي علت يا عللي مي‌باشد و از طرفي پيشگيري از بيماري مقدم بر درمان است. نتايج اين تحقيق گوياي اين مطلب است كه:

1-  بين سن دانش‌آموز و پرخاشگري رابطه معني‌داري وجود دارد.

2-   بين شغل والدين و پرخاشگري رابطه معني‌داري وجود ندارد.

3-  بين تحصيلات والدين و پرخاشگري فرزندان همبستگي معني‌داري وجود ندارد.

4- همچنين بين سن والدين و پرخاشگري فرزندان، بين جمعيت خانواده و افسردگي  

     فرزندان و بين فقدان والدين و پرخاشگري رابطه معني‌داري وجود ندارد.

5- بين موقعيت تحصيلي دانش‌آموز و پرخاشگري رابطه معني‌داري وجود دارد.

 

 قیمت:4000 تومان

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: